Що таке тізерна реклама і як на ній заробляти + підбірка кращих тізерних мереж

Поширити

Доброго часу доби, дорогі читачі блогу iklife.ru.

Сьогодні я розповім про те, що таке тізерна реклама. Ми поговоримо про заробіток на тизерної рекламі за допомогою власних інформаційних сайтів. Розберемо найбільш популярні питання, які можуть виникнути у новачків при знайомстві з цим видом заробітку.

Не будемо забувати, що занадто велика кількість тізерів може призвести до негативних наслідків. У цій статті я постараюся розповісти про це трохи детальніше, зачіпаючи тему пошукового просування і значення реклами для швидкості завантаження ресурсу.

Зміст

  • Що таке тізерна реклама
    • Вплив тізерів на SEO
    • Як заробляти з допомогою тізерки
  • Топ кращих тізерних мереж
    • TeaserNet
    • VisitWeb
    • AdHub
    • Mgid (MarketGid)
    • Adlabs Media Network
  • Висновок

Що таке тізерна реклама

Якщо ви активний користувач інтернету, то напевно тизерка вже траплялася вам на різних сайтах, блогах, інформаційних порталах. Зазвичай тизерну мережі розміщують якісь нав’язливі банери з гучними заголовками аля “Малахов розлучився зі своєю другою дружиною, дізнайтеся подробиці” або “Як схуднути за день на 10 кг”.

Крім гучного заголовка в такій рекламі може бути привертає картинка. Все з тим же Малаховим або якимсь товстим мужиком (фотки до/після). Подібні банери повинні привертати увагу користувачів. Більш досвідчені на таке звичайно ж не ведуться, вважаючи за краще ігнорувати всі ці гучні заголовки. А от старше покоління, яке з інтернетом на “Ви”, може побачити знайоме обличчя і зацікавитися рекламою.

Людина клікає на рекламний банер, після чого його перекидає на сайт. Дуже часто в тізерних мережах рекламуються різні лохотрони, фішингові сайти та інше. Тобто назвати цей спосіб монетизації білим не вийде. Скоріше це сірий варіант монетизації. Можна сказати, що навіть ближче до чорного.

Тизерну мережі виступають в якості посередників між рекламодавцями і веб-майстрами. Ніяких зайвих рухів за невеликий відсоток. Зараз існує дуже багато різних тізерних мереж. Про них я розповім трохи пізніше, зараз ми детальніше розберемося в понятті тизерної реклами і того, що там зазвичай рекламується.

У тизерках рекламується дуже багато різних шахрайських проектів. Починаючи від простих фішингових сайтів, які пропонують вам придбати якесь диво-засіб, і закінчуючи всякими онлайн-казино, букмекерськими конторами і т. д.

Тизерну мережі дуже схожі на контекстну рекламу – але це тільки на перший погляд. Тут немає механізму визначення інтересів кожної конкретної людини та підбору релевантного оголошення під ці інтереси.

Існує певна вибірка банерів, яку визначає сам вебмастер. Він заходить на біржу тизерної реклами, знаходить там рекламодавців, продукт яких підходить під аудиторію сайту. Далі вебмастер розміщує код тизерної мережі в будь-якому зручному місці, після чого на цьому місці починають з’являтися банери з цими гучними назвами і сумнівними картинками.

Тут розміщується строго певну кількість тизерної реклами, яке регулюється самою тизерної мережею. Вебмайстру залишається просто чекати, поки накопичиться потрібна сума, після чого ці гроші можна буде вивести.

Оплата в тізерних мережах йде за кліки. Чим більше людей клікнуть по рекламному банеру, тим вище буде ваш дохід. Виходячи з того, що сама тизерка провокує людей на клік (особливо не дуже обізнаних), можна прийти до висновку, що загальний дохід від монетизації через тизерну мережі буде високим.

Але не все так просто. Величезна кількість людей зараз використовує різні блокувальники реклами. Вони будуть просто приховувати всі ваші оголошення, і дохід буде значно нижче, ніж міг би бути.

Більш того, у багатьох сучасних браузерах є функція, яка спеціально приховує Рекламу з шокуючим вмістом”. Тізерки можуть підходити під цей критерій, бо зазвичай там можна побачити відфотошоплені картинки з тим самим шокуючим, привертає увагу вмістом.

Контекстну рекламу ці внутрішні інструменти не приховують, працюють тільки з тизерної і банерною рекламою, на якій можуть відображатися непотрібні матеріали. У випадку з тизерными мережами там цих непотрібних матеріалів просто море. Нормальних рекламодавців там майже не зустрінеш, а все тому, що зазвичай тизерну банери розміщуються на сумнівних ресурсах: торрентах, якихось форумах, сайтах з завідомо неправдивими даними і т. д.

Вплив тізерів на SEO

Адекватні ресурси відмовляються від розміщення тизерної реклами, і на це є свої причини. Справа не тільки в тому, що сама реклама складається зазвичай з якихось шахрайських проектів, є і куди більш прозаїчні мінуси.

Самий основний – песимізація від пошукових систем. Я вже говорив, що це сірий метод монетизації, тому пошуковики явно не будуть ради, якщо на сайтах буде рекламуватися всякий шахрайський контент, який обманює користувачів.

З одного боку, вебмастер не повинен відповідати за те, що рекламується в тізерних мережах. Кожен користувач повинен нести відповідальність за себе і свої дії. І якщо він клікає на якесь незрозуміле оголошення, і вже тим більше купує чудо-засобу або якісь аналогічні сумнівні продукти, – то це його особиста справа, вебмастер тут ні при чому.

Саме такими аргументами оперує велика частина вебмайстрів, на сайтах яких рекламуються всякі шахрайські проекти. Вони заявляють, що не несуть відповідальність за дії користувача. Їх ніхто не примушує клікати по цим оголошенням і щось купувати.

Я з цим в корені не згоден і вважаю, що вебмастер несе відповідальність за будь-який контент, який з’являється на сторінках його ресурсу. Він усвідомлює, що у тізерних мережах рекламується скам, але все одно додає код і починає заробляти на цьому. Він допомагає брехунів здирати гроші зі своїх користувачів, тому вебмастер бере пряму участь у всьому цьому процесі і несе відповідальність за все, що рекламується в цих самих тізерних банерах.

Пошукові системи вважають так само, тому існує ймовірність, що якщо ви додасте на свій сайт код від тізерних мереж, він швидко почне втрачати позиції або потрапить під фільтр. Особливо це актуально для любителів агресивної монетизації – коли банери встромляються мало не через кожну рядок тексту.

ПС бачать це, і якщо враховувати, що зараз велика частина пошукачів прагне покращувати поведінкові фактори, то сайти з великою кількістю тизерної реклами просто не зможуть брати участь у ранжуванні на рівних правах. Їх викинуть з топових позицій або взагалі видалять з індексації.

За останньою інформацією подібне відбувається дуже часто. Зараз в пошуковій видачі Яндекса багато сайтів отримали “сіру некликабельную підсвічування”. Сам пошуковик попереджає, що сайт небезпечний. Подібну підсвічування можна отримати в тому числі і за тизерну рекламу. Особливо, якщо її буде дуже багато.

Чи треба говорити, що таке сіре попередження обрубит більшу частину трафіку з Яндекса. Навіть якщо сама позиція буде хорошою, люди просто клікнуть з іншого ресурсу. Навряд чи вони будуть переходити на потенційно небезпечні сайти, тим більше, що сам Яндекс попереджає про те, що цього робити не варто.

“Сірі” ресурси в топі видачі існують не так довго. Останнім часом я не помічав таких попереджень Яндекса на перших сторінках. І справа навіть не в тому, що таких ресурсів стало менше. Просто сам Яндекс цілеспрямовано прибирає небезпечні проекти з перших сторінок результатів, щоб не піддавати користувачів зайвої небезпеки.

Тізерна реклама дійсно може приносити непоганий дохід, але вплив на пошукову оптимізацію тут суто негативне. Навіть якщо ви будете розміщувати всього кілька банерів, цілком можливо, що ПС почнуть відноситися до вашого проекту з деякою підозрою.

Видимого фільтра може і не бути. Вас просто “нишком” почнуть пессімізіровать і всі матеріали ресурсу почнуть поступово вилітати за топ-100. Зазвичай, звичайно, Яндекс повідомляє вебмайстрів про те, що на їх проектах виявлені помилки. Але бували випадки, коли сайт просто вилітав з топових позицій без будь-яких повідомлень або повідомлень.

Чисто заради справедливості потрібно відзначити, що я бачив тизерну рекламу на великій кількості інформаційних сайтів. Всі вони займали топові позиції, і, мабуть, пошукові системи не особливо пессимизировали матеріали. Можливо, це було якесь тимчасове явище, але варто розуміти, що завжди є винятки. Багато топові ресурси монетизуються з допомогою тізерів, але робиться все по розуму.

Як заробляти з допомогою тізерки

Щоб заробляти з допомогою тізерних банерів, ви повинні мати правильне уявлення про це спосіб заробітку. Якщо основний трафік у вас йде через пошукові системи, то будь-яке грубе порушення, включаючи розміщення нікчемної реклами, може призвести до дуже поганих наслідків. Саме тому вам потрібно чітко регулювати свою діяльність щодо тізерних мереж.

По-перше, вам варто вибрати нормальну тизерну біржу, де не рекламуються відверто скамные проекти, які вже давним-давно додано у всілякі чорні списки. Якщо на сайті будуть рекламуватися заборонені проекти, то санкції будуть накладені практично моментально. Ви втратите трафік і інші джерела доходу, а це вже велика проблема. Повернуться позиції після того, як ви приберете код з поганими тизерами, – велике питання.

На самій тизерної біржі вас також можуть бути надані налаштування реклами. Ви повинні мінімізувати появу шокуючого контенту на сторінках вашого ресурсу, знайшовши золоту середину. Щоб ви могли заробляти копійчину, і користувачам ця реклама не доставляла занадто багато проблем.

В основному, через тизерну мережі рекламується якийсь обман, але буває, що там проскакують якісь більш-менш гідні проекти, які можуть заслуговувати уваги користувачів. Саме на такі проекти варто орієнтуватися. Дуже великим плюсом буде, якщо ви почнете публікувати тематичний контент. Тобто, якщо у вас є сайт про автомобілі, то найбільш відповідною рекламою буде автомобільна тематика.

Але не варто зловживати цим, пропонуючи своїм читачам якісь сумнівні засоби. В теорії, будь-який користувач може відправити скаргу в технічну підтримку пошуку про те, що ви публікуєте рекламу обману. За цей сторінку можуть прибрати з видачі.

Топ кращих тізерних мереж

Тепер я розповім про кращі тизерну мережі, які допоможуть вам заробляти за допомогою розміщення банерів на своїх сайтах. В список я намагався включати найбільш популярні і перевірені біржі, які користуються певною пошаною і повагою серед вебмайстрів. Ви також можете висловити свою думку про будь-якому з представлених проектів в коментарях.

TeaserNet

Досить популярна тизерна мережа, яка працює вже майже 11 років. За цей час величезна кількість вебмайстрів змогло запрацювати з її допомогою. На самій біржі представлено дуже багато цікавих інструментів для заробітку вебмастера.

Ви можете використовувати різні формати реклами: під комп’ютери, мобільні пристрої або планшети. Також тут є величезний розкид за тематиками. Ви зможете підібрати під себе оптимальну комбінацію банерів, які будуть вписуватися в структуру вашого проекту. Також тут є підтримка різних ГЕО – країн, областей і міст.

Дана мережа має величезну кількість плюсів. Наприклад, ви можете розраховувати на цілодобову технічну підтримку від агентів сервісу. Якщо у вас виникне запитання, вам швидко все роз’яснять та допоможуть. Підтримка біржі зацікавлена в тому, щоб реклама на ресурсах вебмайстрів працювала без перебоїв.

Окремо варто відзначити функцію обходу блокувальників. Вона допоможе вам заробляти ще більше, бо, як показує практика, величезна частка всіх користувачів інтернету зараз користується різними блокувальниками.

З функцією обходу Адблока ви зможете забути про цю проблему, реклама буде показуватися у таких користувачів все одно. Чи будуть вони при цьому звертати на неї увагу – питання відкрите. Однак я по собі знаю, що подібна функція ще більше привертає увагу. Уявіть, що ви включили блокувальник, а реклама все одно показується, – виникають певні питання.

Також автори цієї платформи заявляють, що їхні рекламні блоки ніяк не впливають на відношення пошукових систем до вашого ресурсу. Окремим пунктом вони виводять: “Обхід пессимізації від пошукових систем”. Наскільки це працює насправді – ніхто не знає. Напевно у вебмайстрів, які працюють з цією тизеркой, могли бути проблеми. Але за статистикою, таких людей не так багато, сервіс дійсно надає всі необхідні інструменти для нормального заробітку.

На даний момент в TeaserNet представлено 7 різних рекламних форматів. Серед них є як більш-менш білі, так і різні сумнівні типу кликандера (незакрывающегося банера). Використання останнього може призвести до негативних наслідків, начебто зниження поведінкових факторів або підвищення відсотка відмов.

VisitWeb

Ще одна крута тизерна мережа, яка працює вже понад 10 років. Якщо вірити інформації на офіційному сайті, банери цього сервісу сумарно набирають більше 1 млрд переглядів за день. Це просто колосально величезні показники, які говорять про популярність VisitWeb серед рекламодавців і вебмастерів.

Ви теж зможете заробляти за допомогою цієї тизерної мережі, досить просто перейти на сайт, зареєструвати аккаунт, додати майданчик і налаштувати покази рекламних банерів.

Тут представлена величезна кількість форматів і тематик. Ви зможете підібрати оптимальну комбінацію для свого майданчика і заробляти непогані гроші. Куди більші, ніж на контекстній рекламі, тому що в VisitWeb дуже вітається тематичний трафік. Вам потрібно вибрати тематику, яка відповідає вашому блогу або інформаційному сайту, після чого просто розмістити банери на своєму сайті.

Тут 8 різних форматів реклами. Серед них стандартний тизерний формат, окремі варіанти для мобільних пристроїв і планшетів, кликандер, месенджер (коли збоку з’являється повідомлення, нібито з соціальної мережі або якогось популярного месенджера), слайдер і пряме посилання. Є і інші формати, які можуть підійти під той чи інший тип ресурсу.

Також в VisitWeb є спеціальні інструменти для рекламодавців. З їх допомогою можна створювати власні макроси, таргетувати трафік за ідентифікатором кліка, викуповувати більш дорогі кліки в тій же темі, фільтрувати майданчика по IP-адресам і багато іншого.

Такі інструменти допомагають рекламодавцям більш ефективно просувати свої продукти. Вебмастери ж зможуть заробляти ще більше, особливо, якщо у них є цільові майданчика з гарним трафіком. Такі майданчики зможуть приймати участь в аукціонах, де рекламодавці будуть викуповувати рекламу. Переможе той, хто запропонує найвищу ціну.

На сайті VisitWeb є зручний калькулятор, який дозволить вебмайстру розрахувати свій дохід за місяць. Достатньо просто вказати добову відвідуваність майданчики, вибрати відсоток відвідувачів з РФ, вказати частку мобільних користувачів і операторів. Також ви можете вибрати тип банерів: білі або адалт (для дорослих). Виходячи із всіх цих даних, калькулятор видасть вам приблизний дохід з вашої майданчики.

У білій тематиці заробляють на порядок менше. Коли я розраховував приблизний дохід для однієї зі своїх майданчиків, результат “білого” варіанти негативно відрізнявся від адалта в 10 разів. Тобто заробляти будуть більше ті, хто готовий розміщувати на своєму майданчику будь-які банери.

Не варто забувати, що при таких обставинах можуть прилетіти фільтри. На сайті VisitWeb немає ніякої інформації про те, що вони борються з пессимізації майданчиків пошуковими системами. Виходячи з цього, можна зробити висновок, що при неправильному взаємодії з сервісом ви можете отримати фільтри.

AdHub

Дуже популярна тизерна мережа, яка заслужила повагу вебмайстрів і рекламодавців. Як і в двох попередніх сервісах, тут є зручні інструменти для заробітку на тизерної рекламі.

Вам потрібно просто перейти на сайт, створити там аккаунт, додати свій ресурс і вибрати формат реклами, з якою ви будете працювати. Все досить просто і зрозуміло. Варто відзначити, що в AdHub дуже зручний інтерфейс. Працювати з цією мережею буде зручно як рекламодавцям, так і вебмайстрам.

З плюсів даної рекламної мережі можна виділити особистий кабінет зі статистикою по всім рекламним кампаніям. З допомогою аналітичних інструментів ви зможете відслідковувати ефективність своєї реклами, і в разі чого, швидко змінити вектор напрямку. Також тут є можливість працювати з API, це буде корисно для програмістів, власників сторонніх сервісів або платформ. З допомогою API можна автоматизувати процеси або інтегрувати AdHub у власну панель управління. Досить зручно, не чи правда?

Також тут є підтримка сучасного формату RTB-банерів. Це означає, що реклама на вашому сайті буде викуповуватися в режимі реального часу. Рекламодавець оплатив певний формат, і вже через кілька хвилин він почне показуватися на вашому ресурсі. Насправді, подібний формат поступово вводиться багатьма рекламними платформами, бо без неї зараз нікуди. Люди хочуть, щоб реклама показувалася відразу ж після оплати.

Вебмастери теж не особливо проти таких нововведень, тому що всередині таких мереж, включаючи AdHub, існує аукціон. Рекламодавці пропонують свої ціни за рекламне місце, перемагає той, хто запропонував найвищу ціну. Чи треба говорити, що для вебмайстра це дуже вигідний підхід.

Дана рекламна мережа може працювати з різними форматами реклами. І на відміну від багатьох інших подібних сервісів, тут є можливість використовувати іншу систему оплати. За стандартом винагорода нараховується за кліки (CPC) – чим більше кліків, тим більше заробіток вебмастера.

Однак у AdHub ви можете отримати оплату за показів (CPM) або за цільові дії (CPA). У першому випадку ви зможете заробляти, навіть якщо ваші користувачі не будуть клікати по рекламі. Кожен показ баннера буде зараховуватися, за це покладена певна ставка. Природно, якщо у користувачів будуть рекламні блокувальники, ви не отримаєте ніякої винагороди.

У другому випадку йде оплата за якусь дію. Зазвичай це покупка чого-то, реєстрація на сервісі або будь-яке інше дію. Тобто всередині цієї мережі є функціонал CPA-біржі. На CPA люди заробляють величезні гроші, якщо вам цікава ця тема, раджу перейти за посиланням і ознайомитися з матеріалом.

AdHub – це прогресивна рекламна мережа, яка може допомогти в монетизації власних інформаційних проектів. Тут є різні формати і види реклами під будь-які пристрої. Ви можете рекламувати чисто білі тематики, уникаючи ризику отримати фільтр або пессимізації від пошукових систем. Радує, що в сервісі передбачено кілька варіантів оплати.

Щоб працювати з цією тизерної мережею ви повинні мати ресурс з відвідуваністю не менше 500 чоловік в добу. Такий рівень відвідуваності повинен триматися протягом останніх 30 днів.

Mgid (MarketGid)

Величезна платформа, яка раніше працювала переважно з новинними сайтами. Якщо ви часто читаєте новини на подібних ресурсах, то реклама з величезною ймовірністю там була саме з цієї мережі. Зараз МаркетГид став частиною величезної рекламної платформи, яка тепер має назву MGid. Крім тізерів, MGid буде працювати і з іншими форматами і тематиками. Проект тільки-тільки запустився, тому якийсь вичерпної інформації щодо нього поки немає.

Проте вже зараз відомо, що ця платформа буде охоплювати величезну частку рекламного ринку. Майже мільярд унікальних користувачів в місяць тому підтвердження. До речі кажучи, MGid – це міжнародна мережа, яка буде працювати по всьому світу. На даний момент в сервісі є підтримка 65 мов.

Сама платформа буде працювати з світовими брендами. Тобто на сайтах вебмайстрів буде рекламуватися не аби що, а які-небудь кросівки від Nike або техніка від Xiaomi. Рівень заробітків від показів реклами світових брендів буде відповідним. Зараз МГид можна назвати простою тизерної мережею, це вже щось більше. Цілком можливо, що в майбутньому цей сервіс стане одним з найбільших гравців рекламного ринку.

Adlabs Media Network

Непогана тизерна мережа з гідною оплатою за клік і підтримкою різних форматів реклами. Даний сервіс дуже популярний серед вебмайстрів та рекламодавців, він працює більше 5 років. Сервіс пропонує вигідні умови для вебмайстрів, прямих рекламодавців і агентств. До кожного клієнта AMN намагаються підходити вибірково і з розумом.

З цієї тизеркой працює дуже багато вебмастерів. Велика частина з них задоволена, тому що AMN пропонує хороші ціни за клік і нормальних рекламодавців. Багато популярні ресурси співпрацюють з цією тизеркой, тому що тут, в основному, рекламуються нормальні офферы. Без якоїсь чорнухи або обману.

Але тут варто зазначити, що політика подібних рекламних мереж дуже м’яка. Цілком можливо, що ви побачите в цій тизерке якісь сумнівні рекламні оголошення. Тому пускати це питання на самоплив не варто, особливо, якщо ви вебмайстер. Обов’язково перевіряйте, що буде рекламуватися на сторінках вашого сайту.

Серед рекламодавців AMN значаться популярні бренди, на зразок Land Rover, Фотострана і Zoomby, але це не скасовує того факту, що в мережі можуть траплятися якісь сумнівні оголошення.

В іншому ж ця тизерна мережа показує себе з хорошої сторони. Багато популярні майданчики співпрацюють саме з нею, тому що їх влаштовує ціна кліка і та реклама, яка пропонується. Ви також можете зайти на сайт цієї тізерки і все протестувати. Для того щоб майданчик пройшла модерацію, вона повинна мати не менше 100 унікальних відвідувачів за останній місяць.

Висновок

У цій статті я постарався розповісти про тизери простими словами. Тізерна реклама не така проста, як це здається на перший погляд. Так, дійсно, в основному через тізери рекламуються якісь сумнівні проекти, саме тому такий спосіб заробітку вважається “сірим”. Однак існують мережі, де є нормальні білі офферы, які дозволяють заробляти чесним вебмайстрам на показі релевантних оголошень. Вебмастери, які працюють з подібними білими офферами, можуть не боятися фільтрів або виключення з пошукової видачі.

Але навіть з білими офферами не варто зловживати рекламою. Якщо банерів буде занадто багато, ви все одно отримаєте фільтр або пессимізації. Зараз пошукові системи активно борються з агресивною монетизацією, тому навіть якщо ви будете рекламувати тільки білі проекти, але дуже активно, на вас накладуть санкції. Це не дуже добре, тому потрібно мати почуття міри. Реклами не повинно бути занадто багато, тим більше, що вона дуже сильно уповільнює завантаження сайту. А низька швидкість завантаження сторінок ні до чого доброго не приводить.

У другій частині цієї статті я розповідав про кращі тизерну мережі. У моєму рейтингу їх всього 5, хоча насправді таких мереж дуже багато. Я постарався розповісти вам про найкращих “білих” мережах, які не будуть піддавати ваш проект сильного ризику. Перша трійка, так і взагалі має спеціальні інструменти, які покликані боротися з негативними наслідками розміщення реклами. Дуже сподіваюся, що навіть серед такого невеликого списку ви зможете знайти дійсно якісний сервіс.

Якщо ви хочете більше дізнатися про заробіток на інформаційних сайтах та інші способи монетизації проектів, то я рекомендую вам курс від Василя Блінова – автора блогу iklife.ru. У ньому докладно розповідається про те, як створити свій сайт або блог на WordPress, як все правильно налаштувати і почати заробляти на цьому від 20 000 рублів на місяць.

Сам курс необхідно проходити в покроковому режимі. Після проходження уроку ви зможете виконати домашнє завдання і отримати доступ до наступного. Також ви будете мати постійний зв’язок з іншими учнями.

Залишити відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.