тіц сайту – що це таке і як його перевірити?

Поширити

Доброго часу доби, вебмастера!

Напевно, ви часто чули або чуєте досі про таке поняття як тіц сайту (тематичний індекс цитування). Що ж це таке, для чого служить? Ну і найголовніше питання: як він впливає на позиції в пошукових системах. Про це та інше ми поговоримо зараз.

Зміст

  • тіц Яндекса
  • Як перевірити?
  • Що дає тИЦ?
    • Заробіток на посиланнях
  • Коли буде ап (оновлення)?
  • Як підвищити тіц?
  • Висновок

тіц Яндекса

Тематичний індекс цитування або ж тіц був розроблений пошуковою системою Яндекс для того, щоб виявляти більш авторитетні, часто цитовані веб-ресурси. Простими словами, це якийсь рейтинг, чим він більший, тим, в теорії, краще індексується ваш сайт конкретно в цьому пошуковику. Формується він, виходячи з кількості і, що більш важливо, авторитетності ресурсів, що посилаються на вас або ваші матеріали.

Раніше тематичний індекс використовувався в Яндекс.Каталозі. Саме виходячи з цього значення, відбувалося формування рейтингового списку. З недавніх пір Яндекс оголосив про закриття свого каталогу. Разом з тим, компанія повідомила, що такий показник як тіц залишиться (не буде обнулений або выпилен, як того очікували вебмастера) і буде використовуватися в будь-яких інших цілях.

Багатьох хвилює питання, чи впливає тіц на видачу в Яндексі. Якщо так, то як саме. Тут однозначної відповіді дати не можна, хтось каже, що певний вплив є, хтось нарікає на те, що він взагалі є чи не найголовнішим показником – важелем индексируемости.

А хтось дотримується думки, що тематичний індекс цитування зовсім ніяк не відноситься до позицій в пошукових системах. Чому вірити – вирішуйте самі, ми детальніше зупинимося на питаннях його підвищення і перевірки.

Як перевірити?

Щоб визначити тіц домену можна скористатися онлайн-сервісами. У тому ж Яндекс.Вебмастере, прямо на головній сторінці ви можете бачити цей показник для свого ресурсу.

Більше того, тут ви зможете бачити, як він змінювався з плином часу. Досить зручно, не чи правда? Однак, якщо ваш сайт не доданий в Яндекс.Вебмастер з якихось причин, ви можете скористатися іншими сервісами. Наприклад, сервіс від PR-CY надає можливість виміряти свій тематичний індекс цитування онлайн. Також для оцінки можна використовувати:

  • CY-PR
  • SeoLik

А тепер про самому зручному, на мою скромну думку, спосіб перевірки тематичного індексу цитування будь-якого домену. Для цього достатньо просто додати потрібний домен сюди: https://webmaster.yandex.ru/tic/iklife.ru/ (замість iklife.ru). Після переходу по ній ви потрапите на сторінку з актуальним значенням вашого тематичного індексу.

Якщо потрібно перевірити кілька доменів, то вам підійде масова перевірка тематичного індексу цитування. Відтворити її можна за допомогою сервісу Raskruty.ru. Досить ввести весь список ресурсів (кожен з нового рядка), після чого цей ресурс видасть вам всі дані. Аналіз цих відомостей допоможе вам визначитися з просуванням, наприклад, щодо конкурентів. Тому не втрачайте це з уваги.

Що дає тИЦ?

Тематичний індекс цитування – показник авторитетності ресурсу. Про те, що він дає, можна сперечатися вічно. За неперевіреними даними цей показник бере участь майже у всіх маніпуляціях з сайтами всередині пошукача Яндекс. Видача, контекстна реклама і багато іншого. З цієї причини вебмастера намагаються всіма силами підвищити цю ненав’язливу цифру.

Ось тут у власників проектів з великим показником з’являються додаткові можливості для заробітку. Все просто: вам потрібно лише розміщувати рекламні статті з прямим відкритим посиланням на сторонні проекти. За це ви будете отримувати непогані гроші.

Деякі проекти продають рекламу за 10 – 20 і більше тисяч рублів. Для багатьох тіц – основний спосіб монетизації проекту.

Зараз цей ринок потихеньку порожніє. Яндекс вже майже рік не оновлював дані тематичного індексу цитування. Пов’язано це з тим, що був закритий каталог сайтів, де тематичний індекс цитування був одним з найважливіших показників. Тепер багато пророкують крах цього бізнесу. У будь-якому випадку, поживемо – побачимо.

Заробіток на посиланнях

Я думаю, що це питання варто розглянути детальніше. До недавнього часу, заробіток на продажі посилань був одним з основних способів монетизації сайту. Люди заробляли сотні тисяч рублів на місяць, розміщуючи на своїх проектах величезна кількість всіляких лінків. Звичайно, не обходилося і без банів. Адже сам Яндекс не вітає цей бізнес, рекомендуючи вебмайстрам утриматися від покупки/продажу.

Як і в будь-яких правилах, тут є невеличка лазівка. Якщо посилання розміщуються на веб-ресурсі у вигляді постових або навіть рекламних статей, то пошукова система не вважає їх покупними.

А ось за сторінки із сотнею безанкорных посилань Яша звик наказувати. Він міг у будь-який момент просто обнулити тіц, який нарощувався впродовж кількох, а то й десятків років. Можна тільки уявити, що відчували вебмастера, які вклали в цю справу не одну сотню тисяч рублів, після чого ось так просто позбулися свого дітища.

За останні роки ринок помітно еволюціонував. Стали рідше купувати або продавати неякісні посилання. Люди почали створювати цілі рекламні статті, щоб Яша ніяк їх не карав. Все це дійсно працювало. Люди отримували свій результат (лінк з жирного домену), та ще з тематичним текстом навколо. Але щастя тривало недовго. Як я вже сказав, пошукова система вносить дуже серйозні зміни в свою роботу.

Коли буде ап (оновлення)?

Як часто Яндекс перерасчитывает тіц? Це питання хвилює буквально всіх вебмайстрів, включаючи мене самого. Раніше Яндекс досить часто перераховував тіц. Зараз же апа не було майже рік (з листопада 2017). Можливо, його більше не буде, тоді, як було зазначено вище, ринок продажу посилань завалиться остаточно.

Тематичний індекс цитування більше не буде сенсу. Їх купували, частіше всього, щоб потім продавати. Також не буде міфічних впливів на пошукову оптимізацію (він же не оновлюється), тому й сенсу в цьому не буде.

Але варто чекати подібного результату? Я думаю, немає. Працівники Яндекса не такі дурні, щоб залишати тіц без апдейтів. Можливо, тепер він буде оновлюватися раз на рік і нині варто чекати апдейт в листопаді 2018 року. Я думаю, що ми скоро дізнаємося.

Як підвищити тіц?

Який тіц сайту вважається хорошим, як його підвищити? Дуже важливі питання, якими задаються власники сайтів. Якщо говорити про значення, то 10 – це вже дуже хороший результат.

Що ж стосується другого питання, я вже відповів вище. Якщо ви не зрозуміли, то пояснюю: на ваш проект повинні посилатися інші сайти, у яких також є тематичний індекс цитування. Чим більше сумарне значення всіх веб-ресурсів, тим вище буде ваш власний. Більш докладні рекомендації, як підняти тИЦ, очікують вас в найближчому огляді теми.

Посилання можна купити на різних біржах, як вічні, так і тимчасові. Але майте на увазі: робити це потрібно дуже акуратно, адже пошуковик легко зможе помітити підозрілу активність з лінками на вашому ресурсі, після чого він запросто обнулить ваш тіц або зовсім виключить з пошуку. Буде дуже сумно, якщо ви зіткнетеся з цим.

Щоб не допустити такої ситуації, потрібно керуватися декількома простими правилами:

  • Не купувати безанкорниє посилання на переспамленных порталах.
  • Багато – не значить добре. Не треба купувати величезну кількість посилань, думаючи, що це прискорить прогрес.
  • Плавна купівля з текстом навколо посилання – ось ваш вибір.

Безумовно, тут ще є багато різних тонкощів, в бік яких можна копати. Однак ці 3 правила є основними.

Купівля посилань – далеко не єдиний спосіб обзавестися ними. Ви можете писати дуже якісні, корисні матеріали, які люди будуть самі репостить на свої проекти або форуми. Як результат, ви будете отримувати природні посилання на свій ресурс, а люди зможуть ділитися корисною інформацією зі своїми читачами. Зручно, що сказати.

До речі, про форумах і соціальних мережах. Посилання з немодерованих сайтів (де їх може додати будь-користувач) – не враховуються пошуковою системою.

Дуже часто власники більш-менш великих сайтів і блогів готові обмінятися постовими. Тобто ви повинні будете залишити посилання один на одного в своїх статтях. Вигода обопільна, тому можна спробувати написати кількома вебмайстрам, домовитися щодо вигідного обміну.

Висновок

Тематичний індекс цитування – дуже цікава і важлива фішка пошукової системи Яндекс. Ніколи не можна бути впевненим, за яким саме вектору піде її розвиток. Зараз, в 2018, ми всі чекаємо апдейта – тобто оновлення даних. Саме факт цього самого оновлення зможе дати нам відповідь на питання про його актуальність в нинішній час.

Зараз можна сказати точно, що тіц сайту буде існувати хоча б у вигляді стабільних (не оновлюваних даних). Але я вважаю, що Яндекс не може просто так закрити шлях до підвищення тематичного індексу цитування для нових доменів. Це просто нелогічно з їх боку. Варто очікувати оновлення в листопаді цього року, як я вже сказав. Думаю, що надалі апи будуть відбуватися раз в рік, що в принципі навіть добре.

А якщо ви хочете краще розбиратися в тіц та інших поняттях роботи з власним ресурсом, то я раджу вам записатися на курс Василя Блінова “Як створити блог”. У ньому автор розповість вам про всі тонкощі роботи з власним блогом на платформі WordPress, а також про способи монетизації оного, в тому числі і з допомогою продажу рекламних посилань. На цьому все, вдалого дня.

Залишити відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.