Як писати тексти для інтернет-магазину?

Поширити

У копірайтерів при написанні текстів є прості орієнтири:

  • Грамотність. І якщо вона не тече по венах, а помилки не катують твого внутрішнього перфекціоніста, навряд чи у тебе щось вийде на терені копірайтингу. Щось може виправити редактор, вичитувати тексти, але не завжди він є.
  • Унікальність. Весь інтернет – один суцільний шаблон. Тому вашого словникового запасу повинно вистачати, щоб простими словами оригінально пояснити те, що пояснювалося до вас вже 1000 разів, і бути схваленим якимось умовним Advego Plagiatus на 100%.
  • Користь. Стирається грань між очікуваннями користувачів і пошукових систем. Щоб контент ранжирувався і був віральним, він повинен бути корисним. Тому якщо набір ключових слів передбачає наявність слів «ціна», «вартість» і т.д., ми не просто пишемо про те, як вони формуються або обходимося абстрактним «Доступна». Ні. Ми вставляємо прайс.
  • Структура. Навіть найскладніші речі потрібно вміти пояснювати простою мовою. Послідовно і наочно. Для цього можна використовувати Автособіраемое списки перерахування, виділення слів по тексту і т.д.

Цих простих вимог занадто мало для того, щоб написати хороший текст. У кожному конкретному випадку доводиться переглядати свій підхід. І сьогодні наша мета – інтернет-магазин. У цій статті спробуємо розібратися, якими мають бути тексти для інтернет-магазинів і чи потрібні вони взагалі.

Марк, SEO-копірайтер:

«Перше, що наштовхнуло на думку про перегляд підходу до написання текстів, це заперечення клієнтів. Текст може на 100% відповідати технічним завданням, яке склав SEO-фахівець, але який у цьому сенс, якщо клієнт незадоволений? Основне заперечення, з яким ми стикалися – невдоволення «сухими» текстами. Можна довго і наполегливо намагатися пояснювати про лаконічність, корисність оптимізованих текстів, показники водності і нудоти, але толку від цього може і не бути. Потрібно знаходити компроміс. В одному ми тепер впевнені точно: SEO-тексти можна зробити цікавими ».

Хто читає тексти в інтернет-магазині?

Відповідь на це питання очевидна – відвідувачі, і часто від якості тексту залежить чи стануть вони покупцями. Тексти в інтернет-магазині замінюють усне спілкування з менеджерами, тому повинні відповідати на питання:

  • Що пропонує компанія?
  • Які потреби задовольняє її продукт?
  • Які існують варіанти покупки?
  • Скільки коштує?
  • У чому переваги покупки саме тут?
  • Яка в кінцевому рахунку для мене вигода?

В епоху інтернету людям властиво отримувати всю необхідну інформацію візуально. Відвідувач інтернет-магазину повинен здійснювати дзвінок тільки для ключового дії «купити», попередньо отримавши всі дані, що цікавлять зі сторінки з товаром. Тільки створивши всі умови, можна домогтися бажаного результату.

Корисно оцінити контент конкурентів і постачальника / виробника. Не вся надана інформація про продукт матиме відношення до клієнта. Її потрібно класифікувати і фільтрувати. Це одне з основних вимог для гарного опису продукції. Зазвичай сухого технічного опису недостатньо, щоб продати продукт. Наша ж мета як копірайтерів – зацікавити в покупці.

Ольга, SEO-копірайтер:

«Ми в агентстві стали більше комунікувати з представниками самих інтернет-магазинів і у них як першоджерела дізнаватися:

  • які є відмінні риси у їх компанії;
  • які потреби клієнтів вони можуть задовольнити;
  • кращий стиль текстів на сайті: сухий технічний або розмовний обивательський;
  • що можна / не можна згадувати.

При написанні текстів потрібно ставити себе на місце покупців, адже всі ми користуємося інтернет-магазинами. Так, відсортували то, що дуже важливо, а про що можна не згадувати. Такий підхід допоміг зрозуміти, як саме має виглядати корисний продає текст ».

Як ми ще змінили свої тексти?

  • Обсяг. Хто буде читати текст на 3500 символів без пробілів про диванах? Досвідченим шляхом було визначено, що для того, щоб передати всю корисну інформацію досить 2000 символів.
  • Зміст. Кожен текст був оптимізований таким чином, щоб він відповідав на базові питання споживача. Ми почали використовувати «слова сприйняття».

Коли відвідувач заходить в інтернет-магазин меблів та читає:

«Ми пропонуємо купити крісло з нової колекції” Safari “. Воно обшито прекрасним на дотик матеріалом, який має колір стиглої вишні. Завдяки свіжому дизайну ідеально впишеться у ваш інтер’єр. »

Він все одно не розуміє, що саме ви йому намагаєтеся запропонувати, і продовжує пошуки вже не на вашому сайті.

Ключова функція крісла – це його зручність. А тепер давайте прочитаємо наступне:

«Ми пропонуємо купити крісло з нової колекції” Safari “. Дана модель має:

  • високу спинку, яка підтримує вашу поставу;
  • розкішний колір стиглої вишні в поєднанні зі свіжим дизайном;
  • простий механізм трансформації;

В такому кріслі можна довго насолоджуватися читанням книг або переглядом улюблених серіалів. Ви не будете відчувати дискомфорту і нічого не буде затікати. Такі меблі виграшно виглядає в будь-якому інтер’єрі ».

Після прочитання такого тексту покупець хоче приїхати в магазин і сісти в це крісло, щоб переконатися: невже я знайшов те, що хотів? Мета копірайтера досягнута.

Таким чином, ми розширили основну частину тексту й скоротили ту частину, в якій нумерованим списком перераховуються переваги компанії. Інтернет-магазини мають сотні просуваються сторінок і однакові блоки інформації з:

  • телефонами;
  • способами зв’язку / доставки / оплати;
  • наданими гарантіями та додатковими послугами.

Така інформація дублюється на сторінках, збирається в групи і значно знижує унікальність всіх текстів, в яких згадується. Показники можна перевірити і відстежити на сайті text.ru в розділі “SEO-аналіз”.

  • Користь. По можливості ми зв’язувалися з кожним клієнтом, щоб отримати інформацію про вартість і актуальні акції.
  • Покращення. Ми вдосконалили UI: зображення продукції супроводжуються мінімумом інформації, емоційно зачіпає потреби відвідувача. Основні характеристики представлені у вигляді списку. З усім іншим можна ознайомитися натиснувши кнопку «Детальніше». Це концентрує увагу відвідувача на товар і дозволяє отримувати додаткову інформацію при необхідності.
  • Ключові слова. Скоротили число входжень до 6-8 в залежності від обсягу тексту. Відстань між ключами робимо на менш 200 символів без пробілів. Ключові запити виду «телефон купити Мінськ» вживаємо в природних мовних оборотах в непрямому входження.

Корисні сервіси для перевірки текстів

До розміщення текст потрібно перевіряти. Ми використовуємо такі інструменти:

  • Главред – дозволяє оцінити грамотність тексту, наявність стоп-слів, повторів, занадто довгих і неінформативних пропозицій.
  • Advego Plagiatus – перевіряє унікальність. Орієнтуємося на показник 90% +.
  • SEO-аналіз на сайті Text.ru. На сайті наведені допустимі показники водності і спаму – 15% і 60%, відповідно. Для себе ми встановили більш суворі рамки: 10% водності і 40% спаму. Досягти їх не складає труднощів завдяки згаданим раніше заходам: скорочення тексту і кількості входжень ключових слів.

Станіслав, SEO-фахівець:

«Наявність SEO-оптимізованих текстів в інтернет-магазинах є спірним моментом. Одне заперечити не можна. Тексти – важливий фактор ранжування. Природно, для інтернет-магазину вони повинні бути більш лаконічними, інформативними і комерційними.

У кожному конкретному випадку, приймаючи проект в роботу, ми аналізуємо видачу. Якщо в певній тематиці в ТОП-10 на жодному сайті немає текстового наповнення, очевидно, що воно і не потрібно.

Відразу після появи фільтра Баден-Баден, під санкції потрапив один наш інтернет-магазин меблевої тематики. Описані заходи допомогли вийти з-під цього текстового фільтра і повернути позиції в ТОП ».ность. Орієнтуємося на показник 90% +.
SEO-аналіз на сайті Text.ru. На сайті наведені допустимі показники водності і спаму – 15% і 60%, відповідно. Для себе ми встановили більш суворі рамки: 10% водності і 40% спаму. Досягти їх не складає труднощів завдяки згаданим раніше заходам: скорочення тексту і кількості входжень ключових слів.

Залишити відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.