Інструменти контент-маркетингу
Вибираючи контент-маркетинг для розкрутки нового ресурсу, ви повинні опанувати інструментами, без яких буде важко досягти мети і грамотно реалізувати розроблену стратегію. Що таке контент-маркетинг ми вже докладно описали в нашій статті і зараз на визначеннях зупинятися не будемо.
Для того щоб маркетингова стратегія піднялася на більш високий рівень і підвищити ефективність, більшість фахівців користуються певними інструментами. Пропонуємо вашій увазі список інструментів для контент-маркетингу, які допоможуть оптимізувати просування і поліпшити результат.
Сервіси для пошуку контенту
Перш за все – це сервіси, на яких ви зможете знайти матеріали для створення власного контенту. Тут відзначимо наступні:
- Quora – соціальна мережа, в якій можна обмінюватися знаннями з іншими контент-маркетологами.
- Reddit – новинний сайт, на якому користувачі розміщують посилання на будь-яку вподобану інформацію, знайдену в інтернеті. У ньому є система голосування за вподобані коментарі, серед яких найпопулярніші потрапляють на головну сторінку.
- Inbound.org – кращі маркетологи з усього світу діляться тут своїми ідеями і обговорюють тренди. У вас є можливість брати участь в обговореннях і робити свої пости.
- Alltop – один з кращих сервісів для пошуку популярних історій на різні теми.
- Popsters – відмінний сервіс, який допоможе вам знайти найпопулярніші публікації з Facebook, Вконтакте і Однокласників.
- BuzzSumo – просто введіть цікавить вас запит в поле пошуку і цей сервіс покаже вам пости, які набирають найбільше лайків.
- Google Trends – за допомогою цього сервісу ви дізнаєтеся які теми зараз найбільш популярні і як змінюються інтереси з часом.
Сервіси для аналізу контенту
Є ще корисні сервіси, призначені для прямого аналізу контенту:
- Babkee – сервіс дозволяє управляти репутацією а інтернеті, вивчати ринок і конкурентів, аналізувати ефективність рекламних кампаній.
- Livedune.ru – сервіс надає одну з найскладніших і детальних статистик. Також він допоможе підібрати ефективні рекламні майданчики.
- Campaign Monitor – інструмент тестує і аналізує результати email-розсилки.
- Honey Stat – аналітика і прогнози для інтернет магазинів.
- Соціалітік – сервіс аналізує контент в соціальних мережах.
- Kissmetrics – за допомогою цього інструменту ви дізнаєтеся хто заходить на ваш сайт.
- Simple Reach – відмінний сервіс для контент маркетологів, що дозволяє оцінити ефективність контенту і оптимізувати охоплення.
- Zuum – сервіс аналізує конкурентів і відстежує їх головні рекламні кампанії.
Сервіси для роботи з «лідерами думок»
Якщо вам необхідно знайти підходящого лідера думок або популярного блогера, скористайтеся цими ресурсами:
- Publicfast – сервіс створений для допомоги брендам створювати кампанії з «лідерами думок» в соціальних мережах.
- ClearVoice – каталог нішевих «лідерів думок».
- LabelUp – сервіс для колаборації брендів і блогерів в Instagram.
- Klout – сервіс, який оцінює ступінь впливу користувачів різних соц.сетей.
- Storybacker – зручний пошук популярних блогерів.
Сервіси для роботи в соціальних мережах
- Buffer – інструмент, що дозволяє планувати публікації на сторінках в соц.сетях, аналізувати опубліковані записи, керувати розкладом відкладених постів.
- Popsters – аналізує найпопулярніші пости по лайкам і коментарям, показує графіки активності користувачів за будь-який час. За допомогою сервісу Popsters ви зможете зрозуміти, в який час доби особливо активні відвідувачі вашого сайту.
- YouScan – моніторинг згадки вашого бренду в інтернеті.
- SMMPlanner – зручне управління публікаціями в соц.сетях. Працює з Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest, Вконтакте і Однокласники.
- Social Bakers – інструмент для публікації паралельних постів в різні акаунти, а також для аналітики і моніторингу конкурентів.
- PromoRepublic – сервіс містить понад 1500 готових постів на різні теми.
- SMMBox – сервіс допомагає знайти і опублікувати контент в соціальних мережах.
Звичайно, це далеко не повний список зручних інструментів для контент-маркетингу. Але ми перерахували найпопулярніші сервіси, які спростять вам життя. Сподіваємося, що вони будуть вам корисні. Варто врахувати, що кожен сервіс треба розглядати виходячи із завдань, які стоять перед бізнесом.