Що таке контент-маркетинг і чим він ефективний?

Поширити

Розпещений рекламою користувач давно навчився фільтрувати агресивні заклики «купити», «замовити», «оформити». За рахунок цього активніше розвивається контент-маркетинг. В IT-світі інформація ллється нескінченним потоком, але в свідомість аудиторії просочуються лише краплі. Завдання контент-маркетолога зробити так, щоб «його» слова були почуті примхливим інтернет-спільнотою. Досягається це запуском правильної інформації.

Так що ж таке контент-маркетинг?

В умовах конкурентного ринку потенційні клієнти приймають рішення про покупку на підставі двох чинників:

  • самого оффера;
  • лояльного ставлення до бренду (продукту).

Налагодженням другого критерію займається контент-маркетолог. В IT-всесвіту його часто називають контентщиків, хоча це слово відображає лише видиму частину роботи фахівця.

Content Marketing – це розробка і поширення цінного для цільової аудиторії контенту. Мета технології: залучити й утримати потенційних клієнтів, мотивувати і таким чином стимулювати покупку.

Ключова відмінність контент-маркетингу від просто маркетингу укладено в слові «цінний». Воно прийшло в світ реклами разом з необхідністю переосмислити, що таке контент для користувача. Нав’язливі неонові банери і pop-up частіше дратують сучасної людини. Тоді як цінний, корисний, релевантний контент:

  • підвищує довіру і лояльність до бренду;
  • збільшує його впізнаваність;
  • залучає нових клієнтів і утримує старих;
  • активізує продажі.

Непряме згадка продукту, компанії не є прямою рекламою, а тому легко і природно сприймається аудиторією.

Саме такий контент розробляє контентщик. Але ж він також і маркетолог, а значить, його завдання просувати. Цінний контент мало просто створити, потрібно ще правильно показати, переконатися, що його бачать «потрібні» користувачі (цільова аудиторія), а потім оцінити ефективність.

Створення контент-стратегії

Це один з найважливіших етапів реалізації маркетингового проекту. Контент-стратегія розробляється індивідуально. Її основні етапи.

  1. Аналіз ринку і цільової аудиторії.
  2. Розробка контент-плану (види наповнення, хронологія публікацій).
  3. Формування команди (в ній автори, дизайнери, SEO-фахівці, розробники, іншими словами, руки і очі контентного менеджера).
  4. Публікація (на власних веб-ресурсах, на зовнішніх майданчиках).
  5. Посів контенту (активне розміщення всюди).
  6. Аналітична робота (перевірка ефективності кампанії).

Канали застосування інформації

Маркетолог в IT-середовищі як кіт в ковбасної крамниці. У нього маса можливостей для застосування просуває контенту. Канали поширення інформації найрізноманітніші:

  • сайти;
  • блоги;
  • новинні портали;
  • відеохостінги;
  • соц мережі;
  • форуми;
  • email-розсилка;
  • месенджери і так далі.

І це тільки віртуальні кошти інформації. Але ж є ще й друковані видання, тематичні заходи, особисті комунікації. Можна і потрібно використовувати всі ресурси.

Залишити відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.