Що таке контент-маркетинг і чим він ефективний?
Розпещений рекламою користувач давно навчився фільтрувати агресивні заклики «купити», «замовити», «оформити». За рахунок цього активніше розвивається контент-маркетинг. В IT-світі інформація ллється нескінченним потоком, але в свідомість аудиторії просочуються лише краплі. Завдання контент-маркетолога зробити так, щоб «його» слова були почуті примхливим інтернет-спільнотою. Досягається це запуском правильної інформації.
Так що ж таке контент-маркетинг?
В умовах конкурентного ринку потенційні клієнти приймають рішення про покупку на підставі двох чинників:
- самого оффера;
- лояльного ставлення до бренду (продукту).
Налагодженням другого критерію займається контент-маркетолог. В IT-всесвіту його часто називають контентщиків, хоча це слово відображає лише видиму частину роботи фахівця.
Content Marketing – це розробка і поширення цінного для цільової аудиторії контенту. Мета технології: залучити й утримати потенційних клієнтів, мотивувати і таким чином стимулювати покупку.
Ключова відмінність контент-маркетингу від просто маркетингу укладено в слові «цінний». Воно прийшло в світ реклами разом з необхідністю переосмислити, що таке контент для користувача. Нав’язливі неонові банери і pop-up частіше дратують сучасної людини. Тоді як цінний, корисний, релевантний контент:
- підвищує довіру і лояльність до бренду;
- збільшує його впізнаваність;
- залучає нових клієнтів і утримує старих;
- активізує продажі.
Непряме згадка продукту, компанії не є прямою рекламою, а тому легко і природно сприймається аудиторією.
Саме такий контент розробляє контентщик. Але ж він також і маркетолог, а значить, його завдання просувати. Цінний контент мало просто створити, потрібно ще правильно показати, переконатися, що його бачать «потрібні» користувачі (цільова аудиторія), а потім оцінити ефективність.
Створення контент-стратегії
Це один з найважливіших етапів реалізації маркетингового проекту. Контент-стратегія розробляється індивідуально. Її основні етапи.
- Аналіз ринку і цільової аудиторії.
- Розробка контент-плану (види наповнення, хронологія публікацій).
- Формування команди (в ній автори, дизайнери, SEO-фахівці, розробники, іншими словами, руки і очі контентного менеджера).
- Публікація (на власних веб-ресурсах, на зовнішніх майданчиках).
- Посів контенту (активне розміщення всюди).
- Аналітична робота (перевірка ефективності кампанії).
Канали застосування інформації
Маркетолог в IT-середовищі як кіт в ковбасної крамниці. У нього маса можливостей для застосування просуває контенту. Канали поширення інформації найрізноманітніші:
- сайти;
- блоги;
- новинні портали;
- відеохостінги;
- соц мережі;
- форуми;
- email-розсилка;
- месенджери і так далі.
І це тільки віртуальні кошти інформації. Але ж є ще й друковані видання, тематичні заходи, особисті комунікації. Можна і потрібно використовувати всі ресурси.