Як і де замовити якісну налаштування Яндекс Директ

Поширити

Всім доброго дня! Вас вітає Гришаков Владислав, спеціаліст по контекстній рекламі і засновник агентства контекстної реклами i.Direct.you. У цій статті я розповім, що потрібно знати тим людям, хто хоче замовити налаштування Яндекс Директ і Google Adwords.

Зміст

  • Можна настроїти самостійно
  • Шукаємо виконавця
    • На біржах фріланса
    • В агентстві контекстної реклами
    • За рекомендаціями друзів
  • За що ви платите гроші
  • Ведення рекламних кампаній

Отже, поїхали!

Можна настроїти самостійно

Дуже поширена ситуація. В цілях економії грошей люди вирішують: “Навіщо мені директолог і сам зможу зробити, поставив галочки і все”. Купують який-небудь курс по налаштуванню контекстної реклами, проходять його і впроваджують нові знання на своєму бізнесі.

Мінус: якщо ви не є експертом у цій сфері, не рекомендую лізти в ці нетрі. У контекстній рекламі занадто багато нюансів, пройшовши один курс, швидше за все, ви все одно наробите купу помилок, які не заощадять ваш рекламний бюджет. По своєму досвіду скажу, що курс я закінчив далеко не один, щоб мати можливість називати себе грамотним фахівцем в контекстній рекламі.

До мене часто звертаються такі самостійні бізнесмени, які зробили рекламні кампанії самі, але ніякого ефекту від цього не отримали. Таким клієнтам я проводжу безкоштовний аудит і показую, як допущено багато помилок, і відсутність результату взагалі нікого не дивує.

У підсумку треба все переробляти і всі зусилля, час і гроші, які були витрачені, вилітають у трубу. Ще частіше після аудиту з’ясовується, що після всіх самостійних спроб, грошей на оплату роботи професіонала вже не залишається.

Виходячи з досвіду спілкування з такими самостійними хлопцями, я вивів для себе таке правило.

Бізнесмен повинен займатися бізнесом і організацією всіх бізнес-процесів, а не витрачати свої сили і час на вивчення правильних налаштувань і галочок в рекламних кампаніях. Для цього є спеціально навчені люди. Головне — їх знайти.

Шукаємо виконавця

Для вас, як для замовника, важливо зробити ефективну рекламу сайту завдяки грамотній настройці контекстної реклами. Для цього потрібно знайти хорошого підрядника.

31.03.2020 106 24 кращих курсу по Яндекс.ДиректуГде навчитися професійної налаштуванні контекстної реклами від Яндекс.

На біржах фріланса

Як же знайти хорошого фрілансера? Можна зайти на Воркзиллу або будь-яку іншу біржу фріланса і розмістити заказ про те, що вам необхідна настройка Яндекс Діректа, вказавши свій сайт та ціну. Всі.

У відповідь на ваше замовлення будуть відгукуватися виконавці, які готові взятися за виконання вашої роботи. З кожним з них можна поспілкуватися та обговорити деталі.

Мінуси:

  • В більшості своїй на таких біржах сидять новачки, які тільки навчилися і хочуть вдосконалити набутий навик. Самі розумієте, якість роботи може бути поганим, відповідно, ефективність кампаній низька, а постраждає від цього ваш рекламний бюджет.
  • Фрілансер може пропасти, кинувши роботу на півдорозі.

 

Ще ви можете знайти фахівця з контекстної реклами, щоб замовити у нього налаштування Яндекс Директ, в Telegram-чаті директологов.

Приєднуйтесь до чату за посиланням:
t-do.ru/joinchat/EVgZrVE63-5vNgvsCYnxJw

 

В агентстві контекстної реклами

Для деяких замовників принципово звертатися за налаштуванням контекстної реклами до агентствам, оскільки не хочуть зв’язуватися з фрілансерами, оскільки, ймовірно, вже мали негативний досвід.

Мінус: агентства теж бувають різні. Важливо обговорити всі деталі і нюанси, щоб потім не розчаруватися. В ідеалі краще знайти агентство по рекомендації друзів і знайомих, тоді ймовірність того, що щось буде зроблено погано, близька нулю.

За рекомендаціями друзів

Старе добре сарафанне радіо працює відмінно. Самі подумайте, кому ви схильні довіритися: знайомому, на собі проверившему якість роботи з підрядником, або новачкові, у якого і відгуки можуть бути липовими?

Якщо друг-бізнесмен рекомендує директолога або агентство, розповідаючи, як у нього злетіли продажу, як у нього все добре, важко не вірити такій рекомендації. Цей варіант хороший тим, що робота директолога підкріплена реальним кейсом.

Як і де знайти:

Дуже просто. Напишіть пост в соцмережах з проханням до друзів, що вам необхідний досвідчений директолог. У відповідь ви отримаєте відгуки, з яких вже будете вибирати.

Мінуси: Зазвичай у таких дійсно грамотних директологов роботи вистачає. Їх все рекомендують, у них немає проблем з пошуком замовлень.

Тут у цього професіонала є три варіанти:

  1. Закопатися в замовленнях і втратити в якості роботи.
  2. Підняти ціну, щоб обмежити потік дешевих замовлень.
  3. Відкрити своє рекламне агентство.

Я, наприклад, відкрив I. Direct.you.

За що ви платите гроші

Яка ж вартість просування вашого сайту в Яндекс Директ. Тут важливо розуміти, що є ціна за настройку і є ваш рекламний бюджет. Це дві абсолютно різні речі. Поясню.

  • Ціна за налаштування — це та вартість робіт, яку вам назвав директолог або агентство. Це те, у скільки люди оцінюють свою працю.

Ціни стартують від 2 000 руб. від початківців директологов до 100 000 руб. і вище від московських розпіарених агентств контекстної реклами. Тут справа смаку і кишені.

При виборі директолога або агентства важливим аспектом є ціна за послуги. Ставитеся до цих витрат, як до інвестування у ваш бізнес, який принесе вам сотні тисяч прибутку.

І пам’ятайте, що розчарування від поганої якості триває довше ніж радість від низької ціни.

  • Рекламний бюджет — це та сума, яку ви готові вкладати в маркетинг щомісяця. Якщо ви ще не дуже розумієте, що таке Директ, то суть контекстної реклами полягає в оплаті за кліки по вашим оголошенням.

Більш детальну інформацію ви можете почитати в моїй статті про те, як розраховується вартість реклами в Яндекс Директе. У ній я поясню, що таке ціна кліка, вартість мети і як визначитися з бюджетом.

Так ось, яку суму ви готові виділити для оплати за кліки? Це може бути 10 000 руб. в місяць або 10 000 руб. в день. У серйозних організацій це можуть бути мільйонні бюджети.

Вирішувати тільки вам. Але пам’ятайте: ваша головна мета — це повернення інвестицій і рентабельність вашої реклами.

Поясню на прикладі. Припустимо, ви поклали рекламний бюджет 10 000 руб. Десь за тиждень ці гроші закінчилися, і я надаю вам звіт про те, як взагалі відпрацювали рекламні кампанії за цей тиждень.

Приклад звіту

В ньому ви побачите всю статистику і самий головний для вас показник — ціну мети (ціну конверсії). Тобто ви поклали 10 000 руб., і з цих грошей прийшли 10 заявок (конверсії) з сайту, 10 000 руб. ділимо на 10 заявок, виходить 1 000 руб. — ціна мети. Це і є головний показник для вас.

Також ви бачите, по яких запитах люди потрапляли до вас на сайт, що конкретно вводили люди в пошуковому рядку Яндекса або Гугла, які ключові фрази принесли конверсії (заявки), ви бачите показники метрики і звіти в різних розрізах по майданчикам РМЯ, за статтю та віком, по пристроїв і висновки з пропозиціями щодо подальшого ведення рекламних кампаній.

Ці показники допоможуть надалі скоригувати вашу кампанію, щоб витрат було менше, а вихлопу більше.

Вартість послуг в моєму агентстві:

  1. Налаштування Діректа і Google Adwords – 45 000 руб.
  2. Якщо вам необхідна настройка тільки Діректа або тільки Google Adwords, то – 25 000 руб.
  3. Ведення Діректа і Гугл – 24 000 руб. в місяць.
  • 12 000 руб. в місяць – ведення Діректа.
  • 12 000 руб. в місяць – ведення Google Adwords.

Що таке ведення і в чому його переваги, розповім детальніше.

Ведення рекламних кампаній

Ведення РК — це постійна робота по оптимізації і поліпшення показників реклами в Яндекс Директ і Google Adwords. І я, як директолог, бачу в ній велику необхідність і користь для тих, хто має вже налаштовану рекламну кампанію.

Що робить спеціаліст при веденні рекламної кампанії (принаймні, професійний фахівець агентства I. Direct.You):

  • відстежує позиції фраз;
  • стежить за ставками;
  • аналізує % відмов по фразах;
  • визначає рентабельні ставки по фразах;
  • відстежує і “чистить” нецільові запити;
  • додає мінус-слова;
  • додає ключові фрази;
  • підтримує ставки;
  • виявляє ефективні і неефективні ключові фрази, розподіляє за ним бюджет;
  • знижує ціну кліка;
  • працює над поліпшенням якості трафіку (працює з аналізом цільової аудиторії);
  • оптимізує тематичні майданчики.

Вся ця робота ведеться виключно в цілях оптимізації ВАШОЇ рекламної кампанії. Якщо налаштувати її і кинути з думкою “ну я ж налаштував, нехай працює, як працює”, то можна просто витратити весь рекламний бюджет і в підсумку розчаруватися в контексті взагалі. Не треба так.

З мого досвіду, 30 % успіху кампанії залежить від доброї налаштування, а 70 % — від якості ведення.

Так що, якщо директолог пропонує вам ведення кампаній, поставтеся до цього серйозно. Значить, з вами спілкується професіонал, якому важливо розуміти, яку користь він приносить своєму клієнту.

Якщо у вас залишилися питання по контекстній рекламі, пишіть, я із задоволенням на них відповім!

Всім удачі в обраній справі і моря клієнтів!

Залишити відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.