Як дізнатися відвідуваність чужого сайта – найпопулярніші способи

Поширити

Всім привіт!

У цій статті я розповім, як дізнатися відвідуваність чужого сайта і це допоможе просунути свій власний проект. У статті будуть розглянуті найбільш оптимальні і популярні способи перевірки. Перед цим я розповім про те, як перегляд кількості відвідувачів чужих проектів може допомогти вам особисто.

Почнемо!

Зміст

  • Навіщо це потрібно?
  • Сервіси для перевірки відвідуваності
    • LiveInternet
    • Яндекс Метрика
    • PR-CY
    • Alexa
    • Serpstat
    • 2IP
    • SEMrush
  • Висновок

Навіщо це потрібно?

Здавалося б, у вас є свій проект і навіщо дізнаватися відвідуваність інших сайтів? Чисто з цікавості? Аж ніяк! Перевірка чужих ресурсів на предмет відвідуваності може дати відповіді на велику кількість різних питань. Так, наприклад, ви зможете зрозуміти, наскільки тематика цього ресурсу затребувана і актуальна на даний момент. Можна провести серію аналізів по всім сайтам в ніші, після чого визначити для себе – чи варто лізти або ж ні.

Причини можуть бути самі різні. Навіть цікавість грає роль, адже іноді так хочеться перевірити чужий ресурс. Але не будемо про банальне, краще поговоримо про те, як інформація про кількість відвідувачів може допомогти в просуванні власного інформаційного проекту.

Отже, основний теза, який напрошується в рамках цієї статті – інформація про конкурентів. Наприклад, ви бачите, що та чи інша тематика привертає більше потенційних відвідувачів на сайт. Але вам цікаво, скільки саме людей переглядають конкретний ресурс.

Можна, звичайно, скористатися Вордстатом і перевірити за ключовими словами. Але не завжди це буде відображати реальний стан речей. На виручку приходять всілякі сервіси статистики. Деякі з них прямо за запитами можуть показати, скільки людей і звідки прийшло на вас зацікавив ресурс.

Загалом, аналіз статистики ресурсу може допомогти в самих різних випадках. SEO, маркетинг, бізнес і т. д.

Сервіси для перевірки відвідуваності

Тепер я розповім про онлайн-сервіси, які допоможуть подивитися відвідуваність того чи іншого сайту. Їх дуже багато, я постараюся розповісти про найбільш популярні та корисні.

LiveInternet

Лічильник LiveInternet – один з найбільш достовірних джерел кількості унікальних відвідувачів на тому чи іншому сайті. На відміну від сервісів, які проводять аналіз, лічильник ЛайвИнтернет показує реальні дані. Іноді власники ресурсів забувають закрити статистику, і вона залишається у відкритому доступі. Цим ми і можемо скористатися, щоб дізнатися кількість відвідувачів на добу.

Як правило, інформер ЛайвИнтернет розташований у футері. Однак не завжди вебмастери залишають його відкритим, багато приховують лічильник через CSS, щоб такі розумники, як ми, не переглядали їх статистику. Просто прокрутіть сайт вниз і перевірте футер на наявність інформера. Він виглядає приблизно так.

Як бачите, відвідуваність доступна прямо на інформері. Але так буває не завжди. Деякі вебмастери забороняють інформерами показувати статистику. У цьому випадку можна перейти на ресурс ЛайвИнтернет і перевірити – не запаролил власник доступ до основної інформації.

Більшість людей втрачає цей момент і справді залишає всі дані відкритими. Клікаємо на інформер, нас перекидає на сторінку. Якщо пароля немає, то перед нами буде статистика, якщо є – то вікно для введення пароля.

Але! Ми можемо обійти систему і скористатися рейтингом LiveInternet. Якщо власник сайту додав свій проект в рейтинг, то добова відвідуваність буде показуватися незалежно від того, закрита статистика або немає.

Щоб знайти потрібний ресурс, можна скористатися інструментами для вибору категорії або простим пошуком. Якщо ви віддасте перевагу останній, то вам достатньо знайти в кутку іконку лупи, натиснути на неї, ввести назву і натиснути “Enter”. Якщо на сайті є в рейтингу, то результат буде показаний.

Те ж можна провернути і з будь-яким іншим сайтом. Як правило, більша їх частина присутня в цьому рейтингу, тому як власники інформаційних ресурсів стурбовані пошуком рекламодавців. Останні, до речі, частенько заходять у цей рейтинг в пошуках розкручених майданчиків для розміщення своєї інформації.

В цьому ж рейтингу можна порівнювати проекти між собою. Потрібно просто вибрати регіон або категорію, після чого сервіс сформує конкретний рейтинг за заданими параметрами.

Є ще один спосіб перевірки статистики через LiveInternet. Він працює тільки за умови, коли відкрита статистика для інформера (як у випадку з iklife), сам же доступ до статистики через сайт може бути запаролен.

Ви повинні підставити адресу ресурсу ось в цю посилання:

http://counter.yadro.ru/values?site=адрес

Висновок буде приблизно таким:

Тут показано дані з місячної, тижневої, денний і відвідуваності. Причому показано не тільки кількість унікальних відвідувачів. Тут є і дані про переглядах, які також відіграють певну роль.

При відкритій статистиці ми можемо скористатися ще однією посиланням: http://www.liveinternet.ru/stat/адрес/. Замість “address” вводимо потрібний домен. Якщо статистика закрита, то, на жаль, нас перекине на вікно введення пароля.

Яндекс Метрика

Зазвичай статистика з Яндекс Метрики закрита. Її можна побачити тільки в тому випадку, якщо сам власник відкрив вам доступ або ж розмістив відкритий інформер на своєму сайті. Такий інформер розміщується там же в футері.

Виглядає він ось так.

Якщо інформер відсутній на ресурсі, то спробувати подивитися статистику через Метрику все одно можна. Для цього треба використовувати цю посилання:

https://metrika.yandex.ru/stat/dashboard/?counter_id=номер

Замість “номер” вводимо ідентифікатор лічильника. Якщо в налаштуваннях Яндекс Метрики власник проекту вказав, що будь-який бажаючий може переглядати статистику, то у вас відкриється вікно, де будуть видні дані про добової, тижневої, місячної, квартальної та річної відвідуваності.

Разом з тим буде доступна інформація про кількість переходів з пошукових систем по певних запитах, трохи нижче ви побачите різні метрики, в яких подана інформація про процентне співвідношення вікових груп, джерел трафіку і т. д.

PR-CY

Приблизну статистику відвідуваності можна дізнатися і без лічильника. Для цього ми повинні скористатися одним з відомих сервісів-аналізаторів. Вони можуть надавати дані, грунтуючись на загальнодоступних показниках. Одним з таких і є сервіс PR-CY.

Ми повинні ввести потрібну адресу в полі “Домен” і натиснути кнопку “Перевірити”. Через нетривалий час, сервіс видасть нам результат.

Як бачите, у нашому випадку PR-CY використовував відкриті дані з LiveInternet. Інформація про кількість унікальних гостей достовірна. Якщо прокрутити трохи нижче, то можна бачити інформацію про джерела трафіку, поведінкових факторах і т. д.

Alexa

В інтернеті є й інші онлайн-сервіси, які дозволяють побачити унікальних відвідувачів без лічильників. Одним з найвідоміших є Alexa. Подібно LiveInternet, цей англомовний сервіс надає дані про кількість осіб, джерела трафіку та інші дані, які часом дуже хочеться дізнатися.

На цьому ресурсі нас зустрічає поле для введення і кнопка. Що з ними робити, думаю, ви знаєте. Вводимо адресу, натискаємо кнопку, нам відразу відкривається сторінка статистики, де і буде приблизна відвідуваність ресурсу.

Чому приблизна? Alexa враховує тільки відвідування тих користувачів, які встановили спеціальне розширення для браузера. Немає розширення – немає достовірної статистики. Однак, спосіб все одно може допомогти вам дізнатися корисну інформацію.

Тут же є і світовий рейтинг сайтів, який розподіляє ресурси по відвідуваності. Деяким дуже важливе місце в рейтингу Alexa, хтось навіть враховує цей показник при купівлі або продажу. Я ж вважаю, що особливого сенсу в цьому немає, адже цей рейтинг показує тільки частина користувачів, а у випадку з Росією ця частина прагне до нуля, тому що навряд чи хтось з російськомовних користувачів буде встановлювати собі розширення від Alexa.

Serpstat

Крім всіх перерахованих вище варіантів, відвідуваність можна дізнатися і дещо незвичним способом. Сервіс Serpstat дозволяє дізнатися приблизну відвідуваність сайту на основі позицій і кількості запитів, які виводять той чи інший ресурс на перших сторінках. Звичайно, це не пряма статистика, але цифри виходять дуже близькими.

Переходимо на головну сторінку Serpstat, бачимо поле для введення домену, випадаюче меню з пошуковими системами та регіонами.

Вводимо домен в полі, натискаємо на “Пошук”. Після цього сервіс видасть нам всі необхідні дані.

Як бачите, весь аналіз ґрунтується на видимості сайту в пошукових системах. В даному випадку ми робили перевірку по Яндексу, а якщо бути більш точним – по Московському регіону.

На основі видимості, кількості ключових фраз і їх частотності Serpstat видав нам приблизну місячну відвідуваність iklife.ru. Природно, тут тільки гостях з Яндекса, за іншим пошуковим системам потрібно дивитися окремо.

2IP

Мало хто знає, але 2IP також дозволяє перевірити відвідуваність сайту. Статистика буде приблизна, однак випускати з уваги такий кошерний сервіс не можна. Все працює за тим же принципом, що і в PR-CY. Якщо є відкриті лічильники, 2IP знайде їх і видасть вам результат, якщо немає – статистика буде приблизна.

Перейшовши на потрібний розділ сайту, ми виявимо відоме поле для введення url. Трохи нижче буде кнопка. Вводимо адресу, натискаємо кнопку, дивимося результат.

Тут є тільки інформація по відвідуваності за місяць, добу і сьогоднішній день. Поруч дані за кількістю переглядів. Як говориться, нічого зайвого. Ніяких даних про джерела, вікових групах і т. д. Багатьом в принципі ці дані не потрібні.

SEMrush

Ну і завершимо ми сервісом SEMrush для аналізу конкурентів, який, крім усього іншого, дає інформацію про відвідуваність ресурсу. Принцип дії схожий з PR-CY і Serpstat – інструмент починає пошук всієї доступної інформації у відкритих джерелах, після чого групує її і видає кінцевому користувачеві. При вході на головну сторінку ми відразу побачимо поле для введення домену.

Вводимо адресу, вибираємо потрібну мову і клікаємо по кнопці “Почати”. Через якийсь час ми побачимо результат.

У видачі буде вся інформація стосовно сайту. Тут буде і пошукова видимість, та інші показники, які можуть допомогти проаналізувати ресурс-конкурента.

Також ви можете скористатися платними інструментами. З їх допомогою можна отримати більш детальну інформацію з сайту, запитам в пошукових системах, видимості і т. д. SEMrush – ціла збірка всіляких інструментів, які дозволяють виконати повний аналіз будь-якого ресурсу.

Висновок

Як бачите, дізнатися відвідуваність чужого сайта цілком реально і просто. Ви можете скористатися будь-яким з перерахованих вище сервісів. Так чи інакше, вони покажуть вам дані про кількість унікальних відвідувачів на цікавому ресурсі.

Звичайно, ця інформація може відрізнятися. Адже не кожен варіант дозволяє отримати достовірні дані з точністю до одного відвідування. У будь-якому випадку ви можете спробувати кілька сервісів і порівняти результати між собою.

Якщо ви хочете більш точно розібратися у всіх показниках цих сервісів, то я рекомендую вам відвідати курс Василя Блінова “Як створити сайт”. На цьому курсі ви отримаєте всі знання про створення інформаційного проекту для заробітку. Вся інформація поставляється в зручному вигляді.

Ви поетапно проходите весь курс, виконуючи домашні завдання і отримуючи постійні консультації. У підсумку ви зрозумієте, як створити крутий інформаційний проект, який згодом буде приносити від 20 000 рублів на місяць. Зацікавило? Тоді перейдіть за посиланням, щоб отримати більш докладну інформацію.

Залишити відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.